Illegal Car Racing

Forum drużyny ICR z gry Nfs World


#1 2012-09-01 10:21:08

 Dawka470

Administrator

Zarejestrowany: 2012-07-27
Posty: 136
Punktów :   

ASK MARC episode 67

http://www.youtube.com/watch?v=DVldkfV8 … r_embedded



D - Drew
M - Marc

D: Dostajemy od Was dużo opinii na temat nowych Klas Samochodów. Są dwa główne tematy, które najczęściej porusza społeczność. Pierwszym z nich jest są Zawody. Wielu z Was chce więcej Zawodów.
M: Słuchamy Waszych uwag i dlatego w następnej łatce, która zostanie wprowadzona w przyszły wtorek, wszystkie Ucieczki Drużynowe zostaną włączone. Da Wam to trochę więcej zawodów do grania. Od tego momentu będziemy monitorować Wasze reakcje, czy Wam się to podoba. Nowe klasy to ogromna zmiana i każdego tygodnia będziecie mogli zauważyć drobne poprawki/usprawnienia. To będzie jedna z nich. Chcecie więcej Zawodów, to włączymy wszystkie Ucieczki Drużynowe.
D: Ja chcę dodać tylko, że kiedy już je włączymy, to część z nich będzie otwarta, a część będzie miała ograniczenie klasy. Sądzę, że to będzie się zmieniało codziennie lub cotygodniowo.

D: Kolejną sprawą, którą poruszacie, jest tuning osiągów samochodów. Wielu z Was zauważyło, że kiedy bierzecie np. część poprawiającą prowadzenie i zainstalujecie ją w samochodzie, to nie dostajecie oczekiwanego rezultatu.
M: To była dla mnie nowość. Są pewne niuanse w silniku fizycznym i jeśli rozbieżności okażą się duże, to pomyślimy, że to błąd. Nie Wszyscy jednak na to narzekają, więc jeśli to dotyczy jakiegoś konkretnego samochodu, to prosimy o informowanie nas o tym, a my się tym zajmiemy i naprawimy to. Jeśli chodzi o Zondę Cinque, to wielu z was było niezadowolonych z jej osiągów, zwłaszcza prowadzenia.
D: Ja także, byłem niezadowolony z tego powodu.
M: Dokładnie. W poniedziałek Drew podszedł do mojego biurka i powiedział: "Napraw to!". Już się tym zajęliśmy, więc wkrótce zobaczycie poprawę.
D: Dodam, że Cinque jest samochodem z Klasy S i w niej będzie w przyszły wtorek.
M: Z nowym systemem mogą się zdarzać takie małe błędy, ale możemy je naprawiać w locie.
D: Z czasem będziemy naprawiać wiele rzeczy związanych z częściami. Chcemy doprowadzić do tego, żeby po zainstalowaniu części, nie było negatywnych efektów. Dziękujemy Wam za wszystkie opinie na różnych kanałach. Zawsze doceniamy konstruktywną krytykę. Teraz przejdziemy do konkretnych pytań zadawanych przez Was na forum.


D: Kiedy możemy się spodziewać trybu Drag?
M: Krótko mówiąc na jesieni 2012. Zespół nad nimi pracuje, tworzy trasy, udoskonala go. Wygląda naprawdę świetnie, przypomina klasyczne części NFS.

D: Kiedy przywrócicie czat w wolnej jeździe? Od razu dodam, że wielu z Was mówi, żebyśmy nie odpowiadali "wkrótce", albo "oczekujcie go". Szczerze mówiąc, nie możemy Wam podać konkretniejszej odpowiedzi, gdyż ciągle nad tym pracujemy i wciąż jest to jedna z najważniejszych spraw dla nas i przywrócimy go tak szybko, jak to tylko będzie możliwe. Poza tym, nie możemy więcej na ten temat powiedzieć.
M: Dokładnie. Będziemy nad tym pracować, dopóki zespół nie uzna, że czat jest gotowy, dopracowany. Nie dodamy elementu, co do którego nie jesteśmy pewni.
D: Upewnimy się, żeby czat nie obniżał jakości rozgrywki.
M: Dokładnie.

D: Czy będzie możliwe stuningować wszystkie samochody, np. Mazdę MX-5, tak aby z jej podstawowej klasy - w tym przypadku D - awansowała do najwyższej klasy S?
M: O to chodzi w nowych Klasach. Jeśli macie swój ulubiony samochód, to możesz go "wymaksować" i np. zrobić po jednym w każdej klasie. Wielu z Was już tak robi, że wyciąga z garażu samochody, którymi dawno nie grali i ścigają się nimi w różnych klasach. Więc tak, to jest możliwe.

D: Czy zmniejszycie ceny samochodów za gotówkę z gry?
M: Ceny samochodów za gotówkę nie będą zmniejszone, ale w następnej łatce (we wtorek) nagrody zostaną zwiększone. To pozwoli Wam zdobywać więcej gotówki. Efekt będzie podobny, ale osiągniemy go innym sposobem.

D: Jak ustalacie moc nitra w każdym samochodzie? Od siebie dodam, że wymyśliliście określenie "rakietowe nitro". Jeśli chodzi o kod gry, jej funkcjonowanie, to nie ma czegoś takiego jak "rakietowe nitro". Nie ma takiej zdolności, czy umiejętności, którą dajemy "od kuchni" samochodom. Jednakże, moc nitro, o której mówice...
M: Jest ściśle związana z krzywą momentu obrotowego. W zależności od tej krzywej, różne samochody inaczej zareagują przy wysokich obrotach na wciśnięcie nitra. Kolejnym aspektem tej sprawy są oczywiście modyfikatory umiejętności. Zainstalowanie wielu modyfikatorów zwiększających moc nitra sprawia, że niektórzy myślą, że ktoś ma "szalone nitro".
D: Taka osobo może mieć mocno zwiększoną moc nitra w samochodzie o wysokim momencie obrotowy.
M: Dokładnie. Ja osobiście nie ustalam mocy nitra samochodom, jak często błędnie uważacie. Czy mógłbym zmniejszyć jakiemuś samochodowi "rakietowe nitro"? Odpowiedź brzmi: nie. Musiałbym przetuningować cały silnik.

D: Jaki są plany odnośnie połączenia dróg między Palmont, Kempton i Rockport? W tym przypadku ogólne pytanie do nas brzmi "Jakie są nasze plany odnośnie dodania nowych terenów do gry?", co łączy się z następnym pytaniem "Jakie są plany odnośnie Kanionów?". Więc odpowiemy na ogólne pytanie: "Czy zamierzamy dodać nowe terany do gry?".
M: W tej chwili odpowiedź brzmi: nie. Nie koncentrujemy się teraz na tym. Jesteśmy bardzo zajęci dragami i zmianami w rozwoju kierowcy.

D: Jaki jest status Kanionów? Już o tym wielokrotnie mówiliśmy, a dziś zakończymy rozmowy o tym.
M: Kaniony nie są na naszej liście priorytetów. Nie w tym roku i nie na początku przyszłego roku. Popełniliśmy błąd ponad rok temu, kiedy powiedzieliśmy, że mamy kaniony i wszyscy pomyśleli, że dodamy je wkrótce. Od tej pory nasze priorytety się zmieniły, próbujemy zrobić grę taką, jaką chcielibyście, żeby była, stąd nowe klasy, stąd zmiany w rozwoju kierowcy.
D: Dodaliśmy modyfikatory umiejętności, dodaliśmy nowe klasy, a to wszystko, aby zmierzać w kierunku naszego ogólnego celu...
M: Który jest kolejnym dużym elementem, który nadejdzie pod koniec roku i także poprawi rozgrywkę.

D: To pytanie będzie skierowane do mnie. Czy będzie więcej wyzwań dla społeczności takich, jak to z Ucieczkami Drużynowymi?
Tak, planujemy zorganizowani kilku różnych "wydarzeń" dla społeczności. Trzy z nich są już zaplanowane. Rozpoczniemy za 3-4 tygodnie i będą między niemi 2-tygoniowe przerwy. Po nich będziemy mogli powrócić do wyzwań takich jak to z Ucieczką Drużynową.

D: Czy planujecie dodać, któreś z obecnych części wizualnych za gotówkę z gry?
M: W tej chwili nie planujemy dodawać nowych części za gotówkę z gry.
D: Przepraszam, że przerwę, ale zawsze kiedy dodajemy nowe samochody, to do nich są nowe body-kity za gotówkę.
M: Dokładnie. Ale jeśli mówimy o dodawaniu zupełnie nowych części jak maski za gotówkę z gry, to nie mamy tego w planach.

D: Kiedy będziemy mogli kupować osobne części body-kitów, jak np. osobne maski, spojlery, czy zderzaki?
M: Chcielibyśmy to zrobić, ale nie w tym roku. Potencjalnie w przyszłym. To dobry pomysł. Chciałbym, abyście mogli sami komponować body-kity, zamiast kupowania gotowych zestawów, jak to jest teraz. Zgadzamy się więc na to, ale nasz zespół programistyczny musi mieć na to czas.
D: Do końca roku mamy już zaplanowane elementy, nad którymi pracujemy. Jeśli będziemy chcieli to zrobić, to prawdopodobnie utworzymy to częścią jakiegoś większego pakietu modyfikacji wizualnych. Będziemy też oczekiwali od was opinii na ten temat, takich jak to pytanie.

D: Kiedy dodacie więcej winyli? Jesteśmy bardzo zajęci pracując nad supersamochodami. W tej chwili są 3, a do przyszłego wtorku będzie ich aż pięć, a musimy dodać ich więcej, aby upwnić się, że w klasie S jest duże pole do rywalizacji.
M: Winyle są dla nas ważne, ale nie aż tak jak np. nowy Elitarny samochód, nad którym pracujemy.

D: Czy kiedykolwiek dostaniemy jakieś samochody z "Czarnej listy" lub inne samochody ze starszych części NFS?
M: Chciałbym, aby Drew zorganizował ankietę, w której będziecie mogli zdecydować, który z najlepszych klasycznych samochodów NFSW chcielibyście zobaczyć w grze. W ciągu najbliższych miesięcy nasz zespół pracujący nad samochodami mógłby je przygotować.

D: Czy zamierzacie zmniejszyć wagę radiowozów/samochodów ruchu ulicznego? W tą niedzielę umieszczę ankietę, w której będziecie mogli się wypowiedzieć na ten temat.
M: Jeśli jakaś odpowiedź będzie miała znaczącą większość głosów, to zareagujemy w odpowiedni sposób, czyli jeśli uznacie, że jest w porządku to zostawimy to jak jest, natomiast jeśli uznacie, że chcecie poprawek, to je zrobimy.

D: Czy zobaczymy nowe SUVy w grze?
M: Mamy kilka SUVów na "liście zaległości". Zanim jednak je dodamy chcemy dodać coś większego. Teraz to jest naszym priorytetem, ponieważ mamy już nasze własne SUVy BFH. Następne więc będzie coś większego, co być może będziecie mogli wykorzystać w ucieczkach drużynowych.

D: Czy kiedykolwiek dodacie możliwość ścigania się bez ruchu ulicznego? Od około roku słyszymy o tym od Was i zaczynamy się dokładnie rozpatrywać.
M: Prosicie o to od dawna. Zaczęliśmy to projektować i uważamy, że to będzie pasować do gry.
D: Dla wyjaśnienia powiem, że ta opcja nie będzie dodana w najbliższym czasie. Mówimy tutaj o planach liczonych w miesiącach.

Źródło:nfsw.pl


http://www.nfs-w.pl/p/images/userbar-122201228181543dawidds02.png

http://besty.pl/upload/file/1747624.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.outsidersclan.pun.pl www.forum-perkusyjne.pun.pl www.cs-armagedon.pun.pl www.musa.pun.pl www.menago92.pun.pl